Nespresso Onirio – kwiatowa alchemia aromatów

150x110

Warszawa, 18 kwietnia 2011 roku – Nestlé Nespresso, światowy lider w dziedzinie  najwyższej jakości kawy porcjowanej, po raz kolejny gwarantuje miłośnikom kawy doznanie na najwyższym poziomie, wprowadzając Limitowaną Edycję Grand Cru 2011. Kawa Onirio, gęsta i jednocześnie charakteryzująca się wspaniałymi nutami kwiatowymi jest dostępna w sprzedaży od 18 kwietnia aż do wyczerpania zapasów.

Nespresso Onirio to mieszanka charakteryzująca się niezwykłym bukietem białych kwiatów, przypominającym jaśmin i kwiat pomarańczy. Bogactwo aromatów osiąga dzięki wyjątkowemu połączeniu najlepszych odmian kawy z Etiopii. Podczas degustacji, w pierwszej kolejności rozkwitają aromaty kwiatowe, chwilę później uwolnione zostają nuty jasno palonej kawy, aby można było rozkoszować się wyjątkowo zrównoważonym bogactwem smaków. Metoda palenia kawy opracowana przez ekspertów marki Nespresso pozwala łączyć finezję smaków, tworząc kawę o pełnej konsystencji oraz intensywności ocenianej na 5.

Specjalne akcesoria klubowe

Uzupełnieniem Limitowanej Edycji Grand Cru 2011 jest wyjątkowa edycja filiżanek (130 PLN za komplet dwóch filiżanek do espresso o pojemności 40 ml i dwóch spodków). Filiżanka o czystych i eleganckich liniach została zaprojektowana specjalnie z myślą o delikatnej mieszance smaków kawy Onirio.

Nespresso Onirio będzie dostępna w białych kapsułkach gwarantujących zachowanie aromatu. Podłużne opakowanie kawy (10 kapsułek) będzie można kupić w butiku Nespresso przy ul. Nowy Świat 47 w Warszawie, a także za pośrednictwem strony internetowej www.nespresso.com/pl/pl i Centrum Obsługi Klienta w cenie 16,40 pln. Kawa oraz filiżanki Onirio są dostępne w sprzedaży od 18 kwietnia b.r. do wyczerpania zapasów.

***

Informacje o Nestlé Nespresso S.A.

Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 5,5 tys. pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która w końcu 2010 r. obejmowała ponad 215 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Spółka Nestlé Nespresso S.A. w 2010 r. osiągnęła przychody powyżej 3.22 mld CHF i od 2000 r. utrzymuje wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com i www.nespresso.com/pl/pl.

* * *
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA:

Butik Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

* * *
Kontakt dla prasy:

Marta Tyszer, Weber Shandwick
tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: marta.tyszer@webershandwick.com

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska
tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com